Lista procedurilor și a metodologiilor create pentru organizarea activităților și subactivităților din cadrul proiectului
- ANGAJAREA PERSONALULUI USAMV CLUJ-NAPOCA ÎN VEDEREA OCUPĂRII POSTURILOR ÎNFIINŢATE ÎN AFARA ORGANIGRAMEI PENTRU
IMPLEMENTAREA PROIECTULUI – PROCEDURA OPERAȚIONALĂ (aprobată în Consiliul de Administrație din 11.01.2022, HCA nr. 531)
- METODOLOGIE DE RECRUTARE ȘI SELECȚIE A GRUPULUI ȚINTĂ – LINK
- CERERE DE ÎNSCRIERE ÎN GRUP ȚINTĂ – LINK
- DECLARAȚIE DE ANGAJAMENT – LINK
- DECLARAȚIE PRIVIND EVITAREA DUBLEI FINANȚĂRI – LINK
- DECLARAȚIE DGPR – LINK
- CONTRACT GRUP ȚINTĂ – LINK
- CONTRACT ANC – LINK
- LISTA DOMENIILOR SI SUBDOMENIILOR DE SPECIALIZARE INTELIGENTA SI SANATATE – LINK
- Lista codurilor CAEN aferente direcţiilor de politică industrială menţionate în Strategia Naţională pentru Competitivitate 2014-2020 – LINK
- SCHEMĂ DE AJUTOR DE MINIMIS Innotech Student – LINK
REGULAMENT-METODOLOGIE selecție Planuri de Afaceri - LINK
ANEXE
Anexa 1 Schema de ajutor de minimis
Anexa 2 Ghid Conditii specifice – https://mfe.gov.ro/calendar/innotech-student/
Anexa 3 Regulamentul nr 1407 din 2013 al CE privind funcționarea ajutoarelor de minimis
Anexa 4 OUG 66 din 2011
Anexa 5 OUG 77 din 2014
Anexa 6A Formular de depunere proiect
Anexa 6B Declaratie de angajament
Anexa 7 Tutorial platfoma INNO 2.0
Anexa 8 Structura plan de afaceri
Anexa 9 Lista CAEN
Anexa 9bis Lista Domenii Inteligente si Sanatate
Anexa 12 Grila evaluarea conformitatii si eligibilitatii
Anexa 13 Grila evaluare tehnico-financiara
Anexa 18 Contract de subventie 6.13
Anexa 19 Declaratie de eligibilitate